Remarketing

Mere info om Remarketing

Hvorfor er Remarketing så effektivt for din forretning?


Der er en million forskellige eksterne elementer som kan påvirke din besøgende surfer rundt på din hjemmeside, som du ikke kan kontrollere.

Det kan være alt fra kartofler som er ved at koge over til at den besøgende har nået sin togstation, skal af og må afbryde webbesøget. Remarketing er et effektivt værktøj, fordi du kan generhverve tabt trafik som allerede har udvist interesse og samtidig fortælle disse hvad de går glip af.

Bliv SEO klar med teknisk optimering. AnalyzeMe tilbyder teknisk optimering af din hjemmeside, blog eller webshop

GENBESØG KONVERTERER 240% BEDRE END FØRSTEGANGS BESØGENDE

Størstedelen af WebShops har en konverterings rate på ca. 1-3% hvoraf de resterende 99-97% defineres som tabte besøgende eller potentielle kunder. Remarketing annoncer muliggør det for dig at re-engagere en tabt kunde som tidligere har vist interesse for din forretning.

Ved at re-engagere en tabt besøgende sørger du for at fastholde dit brand og produkt i forbrugerens hukommelse og chancerne for en konvertering øges markant. For at maksimere konverterings potentialet anbefaler vi at ramme dine tabte besøgende i kort tid efter at de har besøgt dit site.

Bliv SEO klar med teknisk optimering. AnalyzeMe tilbyder teknisk optimering af din hjemmeside, blog eller webshop

Hvad er Remarketing?


Remarketing er personificeret markedsføring der fremviser nøjagtigt de produkter til kunder som tidligere har vist interesse for din hjemmeside i form af besøg.Dine tidligere besøgende er potentielle kunder som er gået tabt og dem kan du generhverve ved at målrette dine annoncer på alle de store marketing kanaler.

Vi tilbyder remarketing opsætning på alle de store marketing-kanaler:

  • Google Adwords
  • Google Display Annoncering
  • Youtube
  • Facebook
  • Instagram

Uforpligtende tilbud?
Skal du i gang med Remarketing,
så sidder vi klar til at hjælpe dig.

Hvordan fungerer Remarketing i praksis?


Der er flere forskellige måder hvorpå du kan fremvise din Remarketing annoncerbåde i forhold til valg af platform, samt til hvem du ønsker at re-engagere.

Helst basalt fungerer det således at vi definerer en kundegruppe for dig i f.eks. Google Analytics. Dette kan være besøgende som har brugt mere end 2 minutter på din side, har besøgt mere end 5 sider, kunder som har lagt et produkt i kurv eller ALLE besøgende.

Bliv SEO klar med teknisk optimering. AnalyzeMe tilbyder teknisk optimering af din hjemmeside, blog eller webshop

Det vil sige at hvis din besøgende har set på en rød sweater på din hjemmeside så vil han/hun også fremvist den røde sweater på næste platform han/hun beøsger, f.eks. Facebook eller Youtube.

Hvordan foregår det teknisk?

Der findes en række systemer som har specialiseret sig i at indsamle data fra dine besøgende. Vi indsætter et stykke kode på din side, som per automatik vil sætte en anonym cookie tracker i dine besøgendes browser, når de besøger din hjemmeside.

Dette indebærer at dine besøgendes browser nu husker at de har besøgt din hjemmeside og vi kan derved fremvise annoncer til netop denne besøgende. Igennem denne cookie kan du målrette dine annoncer direkte til de potentielle kunder som tidligere har besøgt din side.

Hvad skal jeg beslutte?

Du skal først og fremmest beslutte hvilke produkter du vil reklamere for og dernæst skal du beslutte hvordan du ønsker at segmentere dine remarketing annoncering.