Få flere kunder med
Google AdWords

100 % Gennemsigtighed og fast dedikeret samarbejde.
Gratis overblik over dit websites organisk(SEO) tilstand og dine vigtigste søgeord.

+100

Online løsninger leveret

Vi har igennem tiden leveret alt fra simple hjemmesider til store kompliceret løsninger. Hos AnalyzeMe tror vi på alt er muligt, så længe du har viljen og motivationen for at nå målet.

Lad os tage en snak

Sammen kan vi nå langt

71 96 96 50

+17.000

Har brugt vores værktøjer

Vi udvikler vores egne seo værktøjer. Da vi tror på 100% gennemsigtighed, har vi valgte at have en vifte af gratis værktøjer, som kan bruges til at undersøge sit websites tilstand m.m.

Hvad er Google Ads

Med Google Ads kan du ligge i toppen på Google.

Google Adwords er værktøjet, man skal bruge, til annoncering på google. Med google Adwords får du dine annoncer vist på google. Du planlægger dine kampagner i værktøjet. Med Google Adwords kan du tiltrække flere nye kunder, men også kunder, som allerede er interesseret, i de produkter du kan tilbyde.

Med søgeordsplanlægning, kan du vælge hvilke søgeord, du ønsker at blive vist på, på Google. Så hvis du ønsker at blive vist, når kunden kigger efter cykler, så kan du blive vist på søgeordet cykler.

Adwords sørger for at du bliver vist, på de søgeord du ønsker. Det foregår ved, at man ligger et bud, på et søgeord, og er dit bud bedre – ikke nødvendigvis højere – end de andres, kan du vinde buddet. Google kigger ikke kun på, hvem der smider det højeste bud, de vil nemlig hellere have sider, der er SEO optimeret, end dem der smider det højeste bud. Så en side der er SEO optimeret, kan også ligge højere, i de betalte annoncer, da Google ønsker at fremme, sider, der giver en god brugeroplevelse.

Med Google Adwords, kan du nå ud til den rette målgruppe, på det rigtige tidspunkt. Du kan lave dine annoncer, efter målgruppe, geografi, tidspunkt mm. Det vil sige, at du kan ramme din målgruppe, der hvor de befinder sig, og når de er online, så du ikke spilder dit budget, på en målgruppe, der ikke er relevant.

Google Adwords er inddelt i forskellige annoncetyper, du skal vælge den, der passer bedst til din målgruppe. Du kan vælge mellem søgeannoncer (tekstannoncer), Display annoncer (banner annoncer), Shopping annoncer (en del af søgeannoncer) mm. Når din Adwords annonce er opsat, vil du kun betale for klik, eller hvis kunden ringer til dig, men ikke hver gang din annonce bliver vist. Altså betaler du kun, når kunden foretager en handling, via. din annonce.

Du vælger selv dit budget, men vi anbefaler at starte med 1.000 kr. For vi mener, at man skal starte småt, og herefter øge, hvis vi mener det bliver relevant. Vi er 100% gennemsigtige, og vi foretager ikke ændringer, uden at vi har været i dialog med dig.

Google Tekstannoncer

Synliggør dine ydelser

Google Adwords søgekampagnerne, er formentlig de mest velkendte annoncer i Googles portefølje.

Søgekampagnerne er tekstannoncerne der vises øverst eller i bunden på Google, de vises når potentielle kunder søger efter dine produkter eller ydelser.

Ved Adwords betaler du kun for de personer der klikker på din annonce, det vil altså sige at du kun betaler for potentielle kunder.

Udover kun at betale for potentielle kunder og en topplacering på google, kan du med Google Adwords også selv vælge din målgruppe, det betyder for eksempelvis at du kan ramme en bestemt by eller område, så din annoncering derved for størst mulig effekt.

Google Shopping

Synliggør dine produkter

Driver du webshop, er Google Shopping et must.

Sættes Google Shopping korrekt op og gøres arbejdet ordentligt, kan det være med til at hæve din bundlinje betydeligt.

Google Shopping er de billedannoncer, der ligger over de almindelige Adwords annoncer, hvorfor de også modtager flere relevante kliks.

Google Display

Søgekampagner

Google Display annoncer består af to dele.

Den ene del hedder Google AdWords, hvor annoncører som dig selv, kan ligge bannere på nettet, med et link til dit website.

På den måde kan du lave annoncering på hjemmesider, som du ikke engang har kendskab til, men som passer perfekt i din målgruppe.

Good to know

Hvordan får jeg en af de øverste placeringer på Google?

Det kan blive en dyr affære for dem, der selv kaster sig over Google Adwords, hvis man skal blandt de øverste. Rent teknisk er Google Adwords en stor auktion, hvor man kan byde, hvad man er villig til per klik, for at få den højest mulige placering i Adwords resultater.

Hvad er pris per klik?

Pris per klik vurderes ud fra en lang række faktorer. Jo højere kvalitetsresultat (QS) dine søgeord har, jo lavere vil din klikpris også blive. Kvalitetsresultatet er en af de faktorer, der har afgørende betydning for din klikpris, men er samtidig også noget, der kan optimeres på. Det hele kommer i bund og grund an på, hvor godt tingene hænger sammen og hvor mange kræfter, der er investeret i arbejdet med Adwords. Et godt kvalitetsresultatet afhænger også af flere faktorer, hvorfor man bør overlade arbejdet til fagfolk.

Skal man så bare have et kæmpe budget og overbyde alle andre?

Nej. Det er ikke er nok blot at have det største budget. Det er ligeså vigtigt at formulere relevante og målrettede annoncer, som dine forbrugere vil klikke på. Hvis det hele ikke er lavet korrekt og sat ordentligt op, så kan din klik pris ende med at blive langt højere end konkurrenternes og derfor ende med at blive en bekostelig affære.

Styre jeg selv mit budget?

Du bestemmer selv hvor højt dit budget skal være, dine udgifter afhænger af, hvad du ønsker at opnå med din annoncering.
Mange virksomheder bruger tusindvis af kroner hver måned, hvorimod andre kun bruger nogle hundrede kroner.
Vi anbefaler altid at du starter småt og vokser løbende så længe du kan se din omsætning stige.

Hvornår får jeg flere besøgende?

Så snart vi har indsamlet alle relevante informationer og opsat dine kampagner, derefter vil du opleve en stigning i besøgende til din hjemmeside, og ved hjælp af den mest professionelle optimering i branchen bliver det til kunder.

Hvordan ved jeg om min annonce har resulteret i et salg/henvendelse?

Vi opsætter for alle vores kunder konverteringssporing, så kan vi hurtigt se hvilke søgeord, annoncer og annoncegrupper, der har givet flest salg.
Derved har vi større mulighed for at optimere på de forskellige kampagner og fortsætte med at skabe givende resultater.